snurrar i min skalle

jag är sjukt sugen på äppeljuice och popcorn, mest äppeljuice, det är bland det bästa som finns.

jag har lite svår ångest över ivalen, inte vatt där ännu och sett hur det är och musiken då som är det enda jag har ångest över, musik och kommunikation för övrigt, vet nu efter veckan några esteter som har samma som mig. och jag valde det mest för att jag gillar musik och tycker det är kul, men nu kommer ångesten fram, att alla är så pass mycket bättre, att jag inte kommer våga göra någonting för att jag inte känner någon, kommer därmed glömma allt eftersom jag blir nervös och allt det där.. usch. så därför imon när vi slutar 20 i 12 ska jag göra lite ärenden, prata med en syo eller något och kolla om jag kan byta ival, hoppas det går, annars dör jag... seriöst. streshantering eller något med bild färg och sådant, funderar jag på. sedan ska jag även boka tid med kuratorn och skriva in mig på körskolan.. mycket grejer. hoppas jag kommer ihåg allt det. hade även naturkunskap första gången idag, och jag vill dö vad tråkigt det är!  hur trött som helst är jag idag, så ska lägag mig tidigt ikväll tänkte jag, känns som det är mycket som väntar mig imon!

och på måndag ska jag till bup (barn och ungdomspsykiatrin) igen..

ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0