EY!

mina grejjor kom igår, fredag, en dag efter jag beställt dom. sånt gillar jag när man slipper vänta! 
brickan, tygmärkerna och glassskålarna! woho. tydligen fick jag 4 tygmärken av rosetterna, det var 2 på bilden men jag trodde inte det var i 2-pack, men tydligen. så jag fick 4. men det är ju lungt, dom var väldigt små. men så söta! :) ska sätta 2 av dom på ett par jeans, en på varje ficka.. körsbären vet jag inte vart jag ska ta vägen med dom, men det är sånt som man kommer på när det väl är meningen!
glassskålarna är ju helt underbara. längtar tills jag flytta och har folk på fika så jag kan använda dom! :D oooh.

det var bara det jag ville berätta, grejerna har kommit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0