angels wing's

Skolan började igår, hände inget märkvärdigt så det finns inte mycket att skriva om den fronten. vi var där en timme och pratade mest om annat, ska få schema och antagligen mer information på måndag. snipp snapp slut. var iförsig och fikade med Annie, Elin, Anna och Malin men det var det det.

Idag har jag och min baby spenderat hela 9 månader tillsammans. och jag tycker om honom precis lika mycket som innan, om inte meR! men han kan inte träffa mig idag..
så vi får väl mysa till att imorrn istället, på en söndag.. och jag som har fixat sånna fina små överraskningar. hihi.
mer får jag inte avslöja om han skulle råka titta in här.

Idag vet jag inte vad som händer, kanske färga håret svart igen..? jag är sugen på det faktiskt! eller kanske väntar några dagar så jag har rött minst 4-5 dagar i skolan, men ska på bröllop på lördag, då vill man vara åtminstone lite fin. och allt passa så mycket bättre till svart.. heeehe

Cheers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0