h3ll0

jag orkar inte med allt jäkla tjaffs i skolan hela tiden. vi har alltid haft tjaffs i våran klass, eller alltid och alltid, hela detta året har det alltid varit någonting som strulat. men samtidigt är det den bästa klassen jag gått i någonsin, aldrig haft så många kompisar i en och samma klass innan, jag trivs bra i klassen, lärarna med även om det är vissa småsaker som helt plötsligt är jättestora, och allt är så annorlunda på något vis, inget går att förklara. måste samtidigt låta konstigt att vi har bråk, och sånt hela tiden i våran klass, men det är bara inom "vänner kretser" eller mellan lärare och elev, och nu är det mest klassen mot en lärare, som många har lite små problem med just nu, men det ska vi väll lösa hoppas vi.

nu var det snart en vecka sen jag tatuerade mig, imon. och tattoon ser helt lustigt ut, det är en ruva på den såklart, det ser ut som jag flossar, inget lustigt med det, egentligen vet jag väll inte vad problemet är, men jag får en känsla av att den trillar av samtidigt som med "huden som faller av" haha, lustigt. ässsh det blir säkert jätte bra det här! även om man blir orolig likzom.

nästa vecka är vi lediga på tisdagen, fast ska gå på en teater bara, men det tycker jag är roligt! ondskan ska vi se, även en film som jag tycker är väldigt bra, så det ska bli spännande, sedan på torsdag är det varlborg, då får jag se vad jag hittr på, ska göra något roligt med tobbe är vad jag vet iallfall, blir väll festa antar jag. sen första maj på fredagen och vi är lediga igen, superhärligt, nu är det inte mycket kva i skolan, bara en massa nationella prov som väntar, men det uppskattar jag inte så värst mycket.
godkväll!

ÅHNEJ! jag glömde nästan att tobbe och jag vatt tillsammans 5 månader idag, fick gå tillbaka nu och skriva in att, haha jag skäms. men grattis på oss. vi är så speciella för vi har aldrig bråkat, haha det är så härligt! om ni vill veta. puss


Kommentarer
Anonym

jag ska tatuera mig på tisdag :D

2009-04-26 @ 10:19:29
URL: http://tjabbafetto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0