söndagsparty

Söndagsparty med Filip och Fredrik. alltså Marilyn Manson kommer dit, senare i programmet, det tycker jag är otroligt coolt. och på tal om Marilyn Manson kommer han till metaltown och jag skulle gärna vilja se honom, men det kostar 800 ungefär för en endags biljett och det har inte jag råd med, men om det är någon som är sugen på att bjuda mig eller vill ha med en liten figur till så är jag frivillig! :)

Igår vart jag,elin,anna,malin och iza på musikdirekt, jag orkar inte skriva så mycket så jag tar det kortfattat, det var bra band, helt klart rätt som vann även om jag skulle vilja se mina gamla barndomsvänner i final, Divided by Nine, kolla myspace vettja, dom är bra. dom hade förtjänat det, fast visserligen gör väll alla det. senare drog vi vidare och hängde på stan lite, splittrades åt olika håll och jag gick mestadels runt och pratade med Johanna, sedan stack jag på en fest men stannade inte så värst länge, det var sjukt mycket fulla folk, jag var inte riktigt på festhumör och massor med esteter, och feg som man är, så kändes det inte riktigt som att jag borde vart där.
idag fyller min kusinvitamin 16 år. grattis till Jonna!
imon är det skola igen, och det är ju jag inte särskilt sugen på såklart... ååh, en HEL vecka nu är det bara att ta sig igenom, och omprov i matte kom jag på jag ska ha på tisdag som jag egentligen skulle behöva öva på, nationella prov på fredag. ÅHHH! NU ORKAR JAG INTE MERA det är jobbigt bara att skriva.

jag tror jag första gången i mitt liv fått ett munsår? eller vet inte, men bara det inte blir större. för nu syns det inte!
jag vill ha en massa nya kläder, för jag känner att just nu trivs jag inte. hejdå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0