fint väder dag!

fint väder, suttit på framsidan hela dagen, bäddat rent sängen och inte gjort så värst mycket mer, nu sitter jag här vid datorn igen och blogga varje gång jag får tid, och orkar. jag sitter inte så mycket vid datorn längre, rätt skönt. men nu har man pojkvän och börjat umgås mer med kompisar på fritiden nu. men det är ju positivt. och det beror också på det fina vädret som börjar komma, det är jag helt säker på. igår var jag och malin miss von chill på OdN' (oden) och kollade på x antal band, det va lite småsegt. men banden är klart bra, på sina sätt. även om det riktigt inte är min musiksmak alltihopa. ikväll blir det att sitta hemma, kanske att carro och corren kommer, men det blir nog inte så. så om 10 min börjar "sveriges smartaste barn" där min gamla skolsysters dotter är med, och hon är ju för go. så det ska jag se ;) dessutom är robinson sen och det tycker jag också är rätt spännande, såg reprisen förra veckan. nu har vi iallafall påsklov och det är ju underbart, har även räknat ut att det är bara 3 hela skolveckor kva i skolan,. och det är ju helt amacing. snart slut ju! och sommarlovet är snart här!

jag är kanske inte den mest ytliga personen, om jag får säga ytlig som att visa vad jag känner, visa vad jag tycker. även om jag är rätt bra på att få min åsikt hörd, men det räknar jag inte här, lustigt nog. jag är egentligen den rätt klena tjejen, som oroar sig för det mesta och är väldigt rädd över vad andra ska tycka, jag spelar tuffare än vad jag, jag är väldigt svartsjuk och avundsjuk av mig, och det märker man också nu när man har pojkvän, ah vi har snart vatt tillsammans 5 månader, och det tycker jag egentligen är väldigt länge, allt är super bra. vi har inte änns tjaffsat, men att tiden gått så snabbt och att jag fortfarande inte är "singel" känns lite lustigt. men jag trivs bra med det, förutom att jag har väldigt svårt att förstå mig på hur personen änns väljer mig av alla miljoner tjejer det finns, men ändå är jag otroligt glad för att helt klart. och jag börjar komma in i dethär och vet hur jag ska gå till väga, HAHA. ah. men jo, det här med svartsjuka och avundsjuka, det har väll alla.. hoppas jag, även han. men det känns lustigt om det skulle vara så, rätt svårt för mig att förstår hur någon annan person kan tycka om en när man själv inte gör det. och när det finns tjejer som han känner, runt om kring en som man bara irreterar sig så mycket på, som har en massa bilder på honom och henne, båda ser så glada ut, och hon är dessutom lik mig, sötare också om inte annat. det finns en tjej, som jag verkligen ser som ett hot. haha låter ju superlöjligt, men jag är den enda av mina tjejer som säger det, att kärlek är alltid jobbigt, det är jobbigt innan när man går och väntar och tror att man aldrig ska kunna få personen för att han är för bra för mig osv, det är jobbigt under, för det enda jag gör är att gå och väntar på att bli dumpad, ja det är väll så, samtidigt som jag utnyttjar tiden, och tror nu inte att jag är värsta tjatig och bara blaba, du tycker inte om mig och så, nej det säger jag ju inte, jag visar det inte. men ändå hoppas man ju på att man verkligen är omtyckt och att han är med mig för att han vill, men det glädjer mig när han pratar framtid och att jag är den enda för honom, den enda han kan tänka sig. men sen är det jobbigt när det tar slut också, ah det kan ni säkert förstå, det är ju aldrig roligt. nu känner jag dessutom att det blev väldigt mycket och nu börjar sveriges smartaste barn på tvn. känns dessutom som att jag är rätt otydlig i mitt skrivande, ingen kan egentligen förstå hur jag menar eller vad jag vill få fram. men ni kan ju ta del av det ni läst och försöka med tanke på hur ni känner mig och försöka. hehe.

ooops, hej!


Kommentarer
Johanna

ååååhjo, jag förstår allting ;)

2009-04-19 @ 17:13:39
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0