The Dirty Glass

13 HAR DU:
Ett förhållande: nop
En bästa vän: jag har ett par som jag ser som mina bästa :)
Haft ett seriöst förhållande: njae
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: ja, eller nästan :)
Fått ditt hjärta krossat: nae
Haft ett one night stand: nej
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej
Några smycken som kostat över 1000 kr: nej
Snusat: ja
Rökt: ja

12 DAGENS:
Klädsel: shorts myströja
Frisyr: uppsatt rufs
Låt: Dropkick Murphys - Field of Athenry
Vill ha: kläder, skivor, sol, pojkvän
Sjuka: ont i ryggen
Drog: jag drogar inte
Saknad: värme
Köp: inget :8
Godis: chokladpraliner
Attityd: inte mycket..
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: bääääjs

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: cecilia
Bil: ingen
Kärlek: ja när kommer den riktige?
Husdjur: kanin
Semester: tenneriffa
Jobb: cafe greven
Köpta skiva: barnen på saltkråkan - visor
Riktiga kärlek: kommer förhoppningsvis..
Piercing: örat.. fast det räknas inte som piercing så septum
Tatuering: rosetter på anklarna
Konsert: hum, mora träska antar jag
Fylla: äääääsch

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: jocke eller filip
Personen som du kramade: hmm
Peronen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde:
Personen du sa 'jag älskar dig' till: vetinte
Alkoholdrycken: Cider
Bilfärd: igår till och från amiralen
Filmen du såg: mio min mio
Gången du grät: minns inte
Måltiden: vårrullar o ris

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm:  aldrig
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: JAA? hetare finns inte.
Kalla dig själv lycklig: inte just nu
Hellre ta bilden än vara med på den: oftast :)
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja?
Ljuga för någon: ja
Kunna springa 50mil: nej inte direkt.

8 VAD:
Gör du just nu: sitter vid datorn och lyssnar på dropkick murphys
Ska du göra imorgon: märker man
Gör du när allt känns svårt: först gråter själv. sen lägger jag mig för att sova tidigt och tycka synd om mig själv
Har du med dig in på bion: godis
Är det för färg på dina byxor: svarta
Är det för väder hos dig just nu:  mörkt mulet
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: utstrålning. stil, intresse
Skulle du göra om du vann på lotto: resa, köpa lägenhet, shoppa, spara.

5 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. trosor
2. linne
3. byxor
4. bh
5. strumpor

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: mot vissa och om jag blir generad
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: ja
Använder du huvtröjor: bara till mys och slapp
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ja, ungefär 98999999 tatueringar
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: ofta så tror jag att det är motsatta

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: soluppgång
sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: dom åren kommer
Sova på sida, mage eller rygg: rygg
Kramar eller kyssar: krama, puss, kyss, sex. tss.



Kommentarer
malin

hehehehe du jag känner igen lite här ;D

2008-09-26 @ 16:53:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0