kämpa!




För dig som går steget mörkare i höst...

Underbart kvalitetshår som är noga utvalt och behandlat.
Vid rätt skötsel så kan detta löshår användas flera gånger.
Trensen räcker till en helhårsförlägning för dig som
har normaltjockt hår. Håret ger en lyxig känsla med
levande svarta nyanser. Denna färg är våran allra
mörkaste (svarta) färg. Den har underbar lyster
och ger dig ett underbart svall.

Yah, nu va de bestält & kommer väll på fredag eller nått . (hem i mims brevlåda) Ska bli kul att äntligen få långt hår igen.
Antagligen sätter Mimsan och jag i håret nångång i helgen förhoppningsvis. eller vet jag inte när de råkar bli ;o  håret är 40 cm och går på 500 för er som är intresserade av att veta de.
På fredag är det även Inspark på gräsvik för alla nya ettor. hört att det blir mer fjortisparty och alla strular med alla, men klart kan de va trevligt att dra dit och bara visa upp sig. wooho..istället för att sitta hemma menar jag, om alla andra ska dit så är de väll bättre än inget. men 80 spänn kostar de, känns dyrt med tanke på att jag nu är 500 kronor fattigare! herrejesus. nu när jag tänker på att, hur fasen ska jag klara mig denna månaden??
jo, även är de så nu att, för de första äre ingen som vill hänga med mig på wamörocken, och sen äre ingen som vill lägga 250 kronor på de. och nu kommer de bli så att jag inte heller dra dit för jag har lagt pengarna på håret istället. de är väll rätt tråkigt, hade vatt skitkul att se Sinner Since Birth och Exploited...     men ibland tror jag att tex dehär med att ingen vill hänga med, och jag har inga pengar. de är liksom inte meningen att jag ska på wamörocken. men de vet man ju inte. jaja, nu känner jag att jag skrivit en massa grejer som känns förstående.
de a även nått annat jag precis tänkte skriva, men jag kommer inte på vad det är!
jo, hur kunde jag glömma de? men jag har helt seriöst haft migrän eller otrolig huvudvärk och knappt känt att jag orkar leva med. tänk dig att ha en jäklans jobbig huvudvärk konstant från du går upp på morgonen tills du somnar. 2 VECKOR IRAD!!!!! det är ingen höjdare och jag blir verkligen deppig av nått sånthär. det måste med va mitt öde kan jag tro ibland, varför ska allt hända just mig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0