famous for nothing



På tal om Hellcat Records så har jag nu bestämt mig för att det är på magen jag vill tatuera in den söta hellcaten.
men de kan ju klart komma en dag då jag kommer på att på de stället vore de nice. men de lär väll ändå ta ett tag tills jag får göra nästa tatuering.

men ja, på tal om hellcat records ja. De är så att Flogging Molly, Street Dogs, Time Again och Skindread kommer till Göteborg - trädgårn den 13 november och dit vill jag fasen!
Tänk flogging molly live, åh herregud. bland de bästa jag sett och de vill jag återuppleva. Street Dogs gick jag miste om en gång i tiden och nu vill jag verkligen ta den chansen att se dom. sen är klart Time Again och skindread ett plus. men de går inte änns på 300 kronor inträde. och de tycker jag är jäkligt bra med tanke på vad man får. men sen är de klart tåg framochtillbaka till göteborg... men de ska väll fixa sig. 

det finns alltid chanser i livet man ångrar att man aldrig tog!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0