tough match!



här ligger jag och sover. bilden är från i våras.



Fredagkväll.
vi (malin j, malin k och jag) skulle dra oss in till stan för att festa hemma hoss min systers kompis. vi hann inte va där länge innan vi blev utslängda för att vi inte vatt bjudna.. huh :s men så iallfall så gick allt åt skogen jag fick åka hem med min syster som druckit en aning mycket och den fredagkvällen tog slut snabbare än någonsin.

lördagmorgon.
sitter här vid mammas dator, lyssna på dropkick murphys - fields of athenry som jag älskar så jäkla mycket. blir så glad av att höra den och ja dropkick är ju trots allt dropkick! <3
MEN! i fredags (igår då) va jag och lämmnade tillbaka ett LEOPARD<3 överkasst på hemtex som jag köpt för 374.50 (REA) . lämmnade tillbaka de för att min käre mamma som är så dålig på att hålla hemligheter att hon köpt ett sånt till mig tills jag fyller år. haha de va för roligt när jag kom hem med de. men jo, jag skulle få tillbaka pengarna in på mitt konto igen. och nu så gick jag in på swedbanks hemsida bara för att kolla läget. men tror ni jag har fått några pengar? NEJ! jävla idiot gubbe i kassan. vet inte varför jag inte fått pengarna. men måste tillbaka och visa nävarna och kräva tillbaka min pengar.        okej, kanske inte riktigt. men mina pengar ska jag ha! om han trodde han kunde lura mig så kan han känna sig blåst!

Joo, också igår så hittade jag en underbar dropkick murphys hood som jag vill ha. därför jag gick in på swedbank för jag tänkte överföra pengar till mamma så hon kunde skicka efter den till mig. men mamma tveka på att skicka efter den till mig. hon vill att jag ska vänta tills vi kommer till malmö och kan se om jag hittar någon där... mammor..  blir nog att jag skickar efter den ändå. känner på mig att jag inte kommer hitta någon i malmö och jag gör aldrig de när jag har pengar. sen har dom inga dropkick murphys hood någonstans oftast. aldrig hittat någon.

sist men inte minst så tycker jag alla ska kolla den här videon som mina otroligt musikaliska killar till klasskompisar spelat in, fast den va inte planerad. de bara blev så. och nu finns den på youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=0ej4SArzfCc

PZ!                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0