Macahula Dance

För att börja den här bloggen bra så lyssna!!!!
speciellt du malin körling (: jag rekomenderar verkligen! låten får en på bra humör
http://www.youtube.com/watch?v=et4HGecVF6c  .. så kan ni ju lyssna på låten samtidigt som ni drar er igenom den här dagen i mitt format.

..jo, mina pengar är äntligen insatta på mitt konto igen så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så att jag kan skicka efter den urtjusiga vackra tröjan med dropkick murphys. men min mamma svarar inte! :s jag har ringt henne tre gånger med en stunds mellanrum. ingen aning om vad hon är, hon borde vara hemma vid den här tiden egentligen. och så svarar hon inte, man bli ju orolig!

hah, va gammal jag låter när jag skriver.

för att förvånar alla läsare så lyssnar jag på håkan hellström nu. kände för något svenskt.
också har jag kommit på att min blogg är väldigt orealistisk. (ett nytt ord jag lärt mig)  men iallafall, jag låter så annorlunda och komplicerad och konstig när jag skriver, jag känner knappt igen mig själv för jag är så olik mig själv som jag skriver och hur jag är om ni förstår. men de va inte de jag skulle säga, de jag menade va att min blogg inte handlar om något speciellt och ibland kan jag skriva sjuhundrans mycket text och ibland blire bara en massa gojs.

imon har även halva denhär "skol"veckan gått och det betyder att det snart är lov. och de betyder malmö, schopping och NOVEMBER! visst är det otroligt. men så är det iallafall!

jag ska inte skriva mera nu, så jag slutar nu!


Kommentarer
Anonym

AHAH DÖR ÄLSKAR DIG EMMA:D

2008-10-21 @ 18:03:51
MALIN

jaja det var från mig haha:D

2008-10-21 @ 18:04:24
JAHANNA

Vadå min blogg är ju bara PINSAM, raderar allt och den är så tråkig :D fan !!!!



jag VILL SE UT SOM DU TYP..............

2008-10-26 @ 19:08:13
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0