fridens liljor.


låg och tänkte hela kvällen igår. på allting, mellan himmel och jord.
jag känner mig så svag.                            men jag ska sluta nu!
jag ska glömma allting, för jag orkar inte lägga ner någon energi.
tänk att bara leva i nuet och går vidare, skit i alla problem och inte hänga upp sig på de.
inte bry sig om någonting. inte längtar efter något. eller tänka på något.
när man väl slutat leta, ja, de kanske är de något kommer till mig. när jag minst anar de.
men de känns hopplöst. jag är hellre lycklig nu, än om 20 år. klart man blir desperat!
jag kanske inte änns lever om 20 år. och klart jag vill tänka tillbaka och tänka på hur bra jag hade det i min tonår.
det här med att skriva, det är jag inge bra på. och ni får säkert en massa konstiga uppfattningar av mig. jag låter så konstig när jag skriver. och då dom som inte känner mig, dom sitter säkert och funderar på hur jag är som person irl. undefär lika konstig som jag uppfattas när jag skriver.

men jag har bestämt mig nu, jag ska lägga ner allting!
då menar jag ALLTING!



Men sen även när jag sagt till mig själv att jag ska sluta.
då lyssnar vi på denna mysiga låten med Bobby Darin. och kommer på hur jäkla undebart de vore att bara dansa runt på en äng med någon man tyckte om. och känna att någon tycker om en.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0