Fan va hon är fräsch!



Sitter vid mamma och pappas dator. "min" är fortfarande helt fucked up om jag får uttrycka mig så. den bara startas om och om igen. jag blir galen. jag kan ju inte änns sätta över grejer jag vill spara på usb eftersom jag inte får igång den!  :(  lyssnar på denna sjuk underbara låt, från Pernilla Andersson senaste skiva.
egentligen förstår jag fortfarande inte vad jag ser hoss henne och varför jag tycker om henne..

jag kommer aldrig glömma när vi va nere på Malmöfestivalen för 2 sommrar sen, kom ihåg hur mycket jag avskydde henne men ändå tyckte jag om henne där innerst inne. Vi åkte ner för att se på en hyllning till Mikael Wiehe,

Lars Winnerbäck, Thåström, Dregen, Timbuktu och en massa andra skulle vara med och sjunga låtar av honom etc. så kommer jag ihåg när jag stog där, och helt plötsligt såg att vafan de är ju Pernilla som körar!!! då sprang det i hela kroppen på mig. haha. De va just de att jag kände hon hade tatt Dregen från mig...     
Men iallafall, jag gillar den låten!       på radion spelar johnny cash, nån sa fan va hon är fräsch. Nina Persson är min ängel.

Min jacka har även inte kommit ännu. det är jätte tråkigt!

På torsdag blir det antagligen förfest hemma hoss Nikki, mat och mys. sen drar de vidare till Piraten med tjejerna.

OCKSå, idag snackade jag lite med Gabbi. va roligt. hon kanske är sugen på att hänga med mig och Malin på eastpak tour i göteborg då, där hon bor. jag skulle tycka det vore skitkul, både att träffa Gabbi och att se Flogging Molly, Street Dogs, Time Again och skindred (som jag inte har en aning om vilka dom är) men ändå. dom andra banden är ju (Y) kanon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0