ska döpa om min blogg till klagobloggen!

Jag blir så jävla trött, i detta fallet. har myspace ändrat så att man ska kunna "på ett lättare sätt" ändra sin profil. men det är fan inte mycket lättare" hur jävla svårt som helst! det tog ungefär ett år för mig att lära mig så som dom hade innan, och nu tycker jag det va bra. men klart skulle dom kunna göra en förbättning, och tada. jo jag blev glad och såg att dom ändrat, och tänkte nu måste de ju va superlätt :D MEN TRO NI DE? NEJ! det är klart. men nej, sen klart när jag kan de förra systemet så ska dom klart gå och ändra hela proceduren och så nu föstår jag ingenting. min profil är skittråkigt och jag serilst, förstår INGENTING. det är inte roligt! jag hatar förändringar. jag säger som min mormor, morfar, farmor, farfar och ja, dom andra flesta äldre "vuxna"  DET VA FANIMEJ BÄTTRE FÖRR!
åhhhhh. tack för att ni lyssnade!

men inte nog med de, jo vi har engelska läxa. suck tänker du, ja och jag med. de är inte roligt nej.
vi fick den förra onsdagen tills imon, (tisdag) nästan en vecka på oss. men vafan, det är inte bra att lägga upp att så! tycker jag inte nej. flör det första skjuter jag bara upp att för jag vet att jag har tid på mig, sen är det helg då har jag inte tid eller om jag så hade så skulle jag klart kunna fixa så de kom något annat emellan eller varför inte. man ska helt enkelt inte plugga på helgen!   ja, så alltså måndag idag, tisdag imon, läxa tills tisdag, imon då.. ja, då kommer vi till själva grejen. för det första så har jag inte hitttilis mina 15år knappt suttit med en enda engelska läxa, jag tycker det är tråkigt, jag har ingen motivation och nej, jag blir lite trött på mig själv kan jag erkänna, men hur trött och patetisk jag ändå vet att jag är, för jag borde trottsallt kolla igenom läxan, så jävla jobbigt är det inte. men alltså, även om jag så skulle läsa igenom de, (som jag till min egna förvåning har gjort idag) för att jag skäms över att få dåligt resultat. så kommer jag ändå inte att minnas imon vad jag läste idag ändå! 
NEJ PRECIS . så alltså kan jag lika gärna skita i att.
för att göra det lite lättare för er och kortfattat : JAG EMMA KARLSSON, ÄR INGE BRA PÅ ATT JOBBA MED GREJER HEMMA NÄR SKOLAN ÄR INBLANDAD. JAG HAR INGEN MOTIVATION OCH JAG TYCKER DET ÄR ENORMT TRÅKIGT. visst asså, mycket prat, men ingen versktad, som man brukar säga. egentligen är det ju inte så jobbigt. men alltså nej, jag vet faktiskt inte själv. men det går bara inte!
meningen med livet kan väll ändå inte vara engelskaläxan varje vecka??

nej! tack hej. nu orkar jag inte mer för nu tycker alla jag är en liten emo skär mig för jag är dålig i skolan och för att jag är så trött på mitt liv. och engelskan.
visst, det blev inte så himla detaljerat, jag glömde tex skriva att min engelska lärare är lite otydlig och att jag inte lyssnar så tydligt, så jag har ändå inte koll på vad vi ska göra... heh.

allt jag skrev va på skoj. jag älskar engelska, jag har mvg. min lärare är bäst i världen och jag vill bli politiker när jag blir stor!
man ska vara seriös.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0