körsbärsfettera


fredagkväll
va hemma hoss iza, med nikki. vi kollade film, käkade godis, snackade och bara mysade :) mycket trevligt!
vi såg även svenska landslaget i handboll på hemköp. hahah nikki tyckte att det va SÅ HIMLA HÄFTIGT! jag tyckte de va lite smått coolt att jag kände igen "den långhåriga" staffan. och iza brydde sig inte så mycket om att. haha
där får de va slut.

lördagkväll
va inte så intressant där bara satt jag hemma och tog att lungt, kände mig döende ungefär och va rätt låg hela dagen. ont i kroppen sen i torsdags, förresten har jag berättat om i torsdags? antagligen inte för jag skriver ju inte så himla mycket och ja, vad jag ska jag berätta.. de va jag, iza, nikki, ebba, carro, malin, denice, paulina och elin. förfestade hemma hoss nikki lite, skitkul hade vi . sen drog vi vidare till piraten och där dansade vi loss. och efter de kunde jag inte röra en enda kroppsdel. men man måste ju få bjuda på sig själv minst en gång om året! :O

söndagkväll/ eftermiddag
kollat idol reprisen på tvn sen i fredags och måste säga att Johan Palm som körde Magnus ugglas johnny the rocker gjorde de så jäkla bra. han är så sjukt duktigt tycker jag! :D och sen gillar jag magnus uggla jäkligt myckeet, häftigare snubbe får man ju leta efter.
iallafall tvingade mamma mig att rensa min skor lite och nu har jag slängt 9 par. det svider lite. även om jag inte använder dom. men jag vet inte, de känns väll som en trygghet att veta att man har skor x)

också fick jag ett ryck för någon dag sen, jag tog tag och räknade alla min skivor. eller alla ska jag ju inte säga för jag hittade inte mina singlar och jag orkade inte räkna med alla brända skivor som satt i vattenmelonen (ja, ni vet en sån rundboll med en massa fickor i) så ja, jag trodde jag hade 20, 30 stycken skivor sammanlagt kanske. fast inte tänk på att så mycket. men jag hade iallafall 30 skivor som låg framme, (men det ser ut som 10stycken) på hög. vid cdspelaren. oj tänkte jag, va de så många. men så kollade jag i lådan där jag har de flesta och det va uppåt 50-60, men sen sket jag i att räkna med för jag blev förvånad av att jag hade så himla många skivor ;o funderar på om jag inte har, om man räknar ihop allting, då måste jag har uppåt 100 skivor :O de är ju rätt många med tanke på att jag inte köper ofta eller att aldrig har råd, eller att jag inte har hälften av dom skivorna jag vill ha, eller att jag bara är 15, snart 16 år då.
ja ja ja ja... de förvånade mig iallafall. men det uppskattas :D så nu ska jag hålla käft och kolla klart på lilla melodifestivalen på norska. rätt underhållande. och norska är ju ett fint språk ;)

MEN FÖR ALL DEL! glöm inte kolla in http://www.myspace.com/kirsebearsfettera  tycker att dom är skitbra!
så nu har jag sänt iväg ett mejl till dom att jag vill köpa deras demo.
jag såg tjejerna på rassle kommer jag ihåg, tyckte att alla va supersnygga och kunde bara stå och bli avundsjuk när jag såg dom där. sen gick jag inte på gatans lag på myspace och vidare till körsbärsfettera, va någon gång i augusti och sen dess har jag lyssnar på dom rätt mycket,. fast ibörjan tyckte jag att de lät rätt kasst. men nu så, nej dom är för fan skitbra :D


PZ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0