kiss me im shitfaced



JAG VA DÄR!!
Dropkick Murphys malmöfestivalen. och jag vill ha att igen!
sommar, west coast riot, dropkick och rasslepunken!  vilken sommar. 
nu är det vinter, svinkallt ute. helt otroligt faktiskt. minns aldrig att det vatt så kallt innan som det är nu.
jag längar till sommaren, man fryser inte, snarare tvärtom. allt känns lättare och man blir piggare, nu är allt så mörkt.
min skärm fungerar inte heller, så ibland blir det otroligt mörkt. jobbigt..
jo, och mitt internet har inge fungerat på några dagar heller, mycket roligt. men skönt ändå faktiskt.
jag har även beställt finfina Dropkick Murphys tröjan som en gång aldrig kom, fast då visade de sig att den va slut. jag hittade den på en annan sida så nu va den beställd igen. förhoppningsvis så kommer den, ah om 3-5 veckor.. jag hatar lång leveranstid!! minst lika mycket som jag hatar åldersgränser, men det är en annan femma.
hum.. nu funderar jag på om det är något mer intressant jag kan berätta, men det är det nog inte, eller förutom att det är 23 november och det betyder en månad tills pappa och iza fyller år, och drottningen med fyller år 23 december tror jag. och imon är det den 24 november och en månad kva tills julafton, det är ju otroligt! jag kan faktiskt inte förstå det.
och ja, sist men inte minst, jag fyller år om 10 dagar! :D
men helst av allt vill jag bara ha vintern överstökad. ja, jag älskar faktiskt julen. inte själva jesus/kristen grejen. de är shit alltihopa. tycker jag! men stämnigen, miljön här hemma, julmusik, glögg, pepparkakor och ja, då mörkret ute duger bra faktiskt, när det är julstämning i huset. men nu när det är november och inte riktigt julen börjat, då är det skit alltihopa!
nu är jagi nte så motiverad i min blogg längre, sitter och kolla på youtube klipp från live konserter med dropkick, åååååh sommar, konsert, festivalsommar!!!!!
Och så är det så att MALIN SKA MED OCH FIKA på onsdag med.. de får jag ju inte glömma! pusspåmalin.

tråk blogg.se ♣


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0