döden är nära!

vafan ska jag ta mig till!
jag sitter här, med världens jävlaste hemskaste mensvärk och ingenting fungerar. helst skulle jag bara vilja dö. för jag orkar inte. men att smärtan kan hjälpa lite om jag rullar ihop mig som en boll på golvet, jag visst är det konstigt! men kan ju inte ligga på golvet som en boll i hela 7 evigheter. nej borde fan finnas något bättre sett. och att inte några jävla tabletter ska fungerar heller. nej de gör mig arg! men jag ska få be om nya starkare tabletter så jag slipper så denhär jäkla värken. ja jo, intressant dags ämne jag har här på min blogg. välkommna hit alla som inte läst den innan, mitt namn är emma och jag har mensvärk! nej nu va jag oseriös med. men jag orkar inte va så himla seriös heller för folk får väll ta och uppfatta mig hur dom vill om dom inte känner mig utifrån min blogg.
okej, jag ska skärpa mig. va bara tvungen att utrycka min smärta. nu dör jag!

men innan jag dör vill jag passa på att säga att ett bra slut på ett liv kan ju va att lyssna på lite ska, och då vet jag egentligen inte vilken låt jag ska välja. men jag valde den här. jag tyckler att den är bra!! och för att om ni inte skulle råka tycka likadant som mig, att låten är bra, ja då kan ni ju kolla på videon. för den är ju lite små kul =)



ADIOS AMIGOS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0