Christmas time!



Herrejösses!
knäckt, julmust (som råkar vara blä) julklappar, kalle anka, åååh. julgran som luktar, och barrar. visst skulle de va mysigt med julafton nu på en gång!  visserligen är det bara en månad kva. 24 november idag ju mina vänner.
Cornelia och jag gottar oss av både det ena och det andra, jag kan verkligen rekomenderar kolla Pinocchio på polska med, rätt roande :)  och snövit & de sju dvärgarna.  vet inte när jag längtade efter julen sist så mycket som jag gör nu, va nog för att det inte va så bra stämnig förra året på julen..
Men iår har jag och Jonna (min kusin) bestämt att de bannemej ska bli en riktigt jul!
HALLELULJah, de är ju faktistk bara jul en gång om året och jag gillar traditioner, det måste väll va en av själen till att man lever. haha de kan uppfattas fel men för all del, förstår mig rätt. det är mysigt med traditioner. allt ska vara exakt som alla andra år, ska sitta runt granen och dela ut julklappar till varann och dedär, käka god mat. 
ja, visst är det underbart.
tack för mig glad jul! eller nått. det kanske ska bli första december först.. men jaja :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0