shackmatt!

Jag spelar jävligt svårflörtad; jag går aldrig ut.
Det har inte fungerat än, men när det väl gör det borde det ju vara en riktig pudding!"

HAHA.
Idag har vi tagit spexfoto, de blev bättre än vad jag trodde.
Sedan efter de så stack vi till hästö och kollade på rugby i flera timmar..
när jag kom hem sov jag ca 2 timmar typ. och nu sitter jag här, och svettas.. och jag vill bada!
så de blir kanske att dra ner till malin och gå och bada :)

som det är nu kan jag inte lägga upp nån bild från spexfotot eftersom de inte är nån sån fil. så de funkar inte. bajs!
och nu blev jag sur.
så detta får räcka för idag.



ps, jag vill ha dig här.

/ Pussochsmek. E.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0