The Last Letter Home

Äntligen så kan jag få ta igen den oförglömmliga grejen som förstörde mitt liv och pågick i mars.
biljetterna till Dropkick murphys tog slut innan den tids optimistiska lilla jag hann köpa några.
vilken jäkla ångest och sorg i mig.
Sen blev jag så glad för att dom skullle komma till Malmöfestivalen, helt inställd på att dom skulle spela på en fredag den 22 augusti eller lördag 23 augusti pga vilka dom är (DROPKICK MURPHYS, ETT AV VÄRLDENS JÄVLA BÄSTA BAND!) ah. inte tänkte väll jag att dom skulle vilja spela på en veckodag. och just dom 2 dagarna så va de så att Rassle Punkrock festival skulle tillbringas i emmaboda. en jääääkla massa bra band. väldigt många. och de hade jag inte gått med på att missa. fast de förstås. vad tänkte jag. dropkick, där hade jag ju chansen. men äsch, skitsamma. nu är de iallafall så, som tur väl är. att Dropkick Murphys ska spela på Malmöfestivalen Tisdagen den 19 Augusti, allstå kan jag se både dom och inte ha ångest över att jag missar dom!  Så alltså! jag ska se Dropkick Murphys! :))

detta är ett hallelulja moment!

<3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0