stoppaFRAlagen.nu!

Nätverket Stoppa FRA-lagen

Den 18 juni 2008 införde Sveriges riksdag allmän avlyssning av alla svenska medborgare. Försvarets Radioanstalt (FRA) avlyssnar all kabelburen kommunikation som passerar Sveriges gränser.

Nästan all kommunikation, även inom Sverige, passerar idag gränsen och avlyssnas därmed. E-post, sms, webbtrafik, chattar och mobil- och telefonsamtal, allt analyseras.

OBSERVERA !!!!
Ingen brottsmisstanke krävs. Alla behandlas som misstänkta. 

De är blandannat lite av de som står på hemsidan och som nu är skett eller va man ska säga.
de med av lyssning efter gränserna tycker jag är helt okej, borde nästan redan har funnits. men de andra skiten om att allt avlyssnas. de vill säga om jag ska ringa och säga till tex gabbi att jag såg x snygging på stan och vad x hade på sig osv.. kan man fan inte få ha ett privaltliv i de här jäkla demokratiska landet?!?!?! inte alltså.
ääh, orka inte lägga ner så mycket tid på att egentligen. vet inte varför jag änns gjorde de här. brist på annat i think.
dah. och orka bry sig om en tråkig jävel som slösar sin kanske dyrbara tid på att lyssna av mina samtal. fuck you.
de ända du lär fåreda på är hur de är att vara den jag är.

vad är världen påväg egentligen?! de undrar man.
- ja a, de undrar man..



btw (eller by the way som jag tycker låter bättre.) förkottningar is the shit. 
jag känner att ner i tårna. på torsdag bär de av till göteborg över natten. West coast riot! hellyeaH! :D
ska bli fett som fan. (obs. fett som fan har jag börjat använda i meningar. mest för att de låte coolt.)
wellwell, på fredag köper jag kängor också! :D ..eftersom dom vinröda inte finns i min storlek längre och att jag inte orkar väntar mera på dom så blire ett par svarta dr martens istället. och förhoppningsvis så blir de ett par vinröda till hösten också eller någon gång när jag har råd and all.

jag får ångest över allting jag äter. kan inte bärga mig.
jag får ångest när jag tänker på hur jäkla snygga endel är.
jag får ångest när jag tänker på endel grejer jag gjort.
jag får ångest över att jag är blyg.

jag får ångest när jag tänker på dig.
men mest av allt får jag ångest när jag tänker på mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0