State Of Massachusetts


Idag har jag gått säkert 7 km. skulle ner till ån och ta ett dopp, man steker ju som fasen här hemma i solen idag ju. vi gick rätt sakta jag och min syster så de tog väll 35-40 minuter ungefär att bara ta oss dit. och sen på hemvägen tänkte jag, varför inte ta en genväg ;) så vi gick igenom skogen därifrån vi kom och sen kom vi helt plötsligt till en stor tomt med ett gult hus. de va 2 små flickor där jag frågade vart man kunde hitta ut till vägen igen. så sa hon ditåt till stora, och där den lilla. så frågade jag, kommer man ut vid kyrkan där då. ja precis sa den ena flickan och syster traskade på. kom ju inte alls ut vid kyrkan, men ah. kyrkan låg ju på den vägen. ungefär 2 km upp kanske. vi hamnade ändå ute på väg till sibbamåla. gud, va trötta och svettiga vi va ! AJa. de va ju bara att tralla på hemåt på motorvägen där. en och en halv timme tror jag vi va ute och gick totalt. höhö. men ser de som en härlig motionsrunda med lite blåsor mellan tårna av alla ställen. alltid ska jag och mina fötter vara osams.. 

Idag kom också min skiva med Civil Olydnad, Europas Undergång . superbra!  ( www.myspace.com/civilolydnad ) härligt att göra reklam såhär också. då blir dom nog glada ;) men när jag väl håller på, så varför inte bli vän med mig på myspace?JA! fast då kanske du tänker, orkar myspace. ja, orka myspace! kul som fan. tycker jag då. kan dela lite meningar med bra band om du har något att säga/tycka till om. lyssna och upptäcka bra musik. och de vill man ju inte missa. och hitta en massa snygga folk att bara kolla runt. ja, säg till alla dina vänner också att skaffa de så ni kan ta del av de roliga tillsammans! :) så passa på, idag. gör en myspace för fasen! :D sen blir du vän med mig! www.myspace.com/Emmaofoi  jag ska även se Civil olydnad på rassle i augusti! yeha.







......grattis alla ni som kommit in på erat första val. hoppas ni får det kul med de ni vill och valt. lycka till med framtiden och familjen och huset och bilen och allt de där. häng skolan,häng gud, typ.

see yaa on myspace i hope!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0