"seven deadly sins"



Jag hoppas du hittar grejen med denhär bilden!
JO, Social Distortions logga MEN Dave King (sångare i Flogging Molly) och inte mike ness på bilden, alltså betyder nått i stil med att Flogging Molly spelat tillsammans med Social, eller bara att Dave gjort nån duett eller såvidare med Social bandet :) sweet bild. satte mig på funderingar när jag såg den.
På grund av att jag tog mig inte på google och sökte på flogging molly och vips kom den upp, jo de va för att jag är så sjukt pepp på att se just Flogging molly nu! NU! Och dropkick med dessutom, sen vore de ju inte helt jätte tråkigt att se Social med, hade nog betytt mest för mig att se dom.. men hum.
känns skitbra att det bara är 2 veckor och 6 dagar tills jag ser Dropkick, helt jäkla ofattbart underbart! :D Men jag vill också se Flogging molly så sjukt gärna så de får bli att jag försöker ta mig ner till malmö den 21 augusti med. man får ju fasen passa på när BRA band kommer hit för någon gåns skull. händer ju inte allt för ofta. även om rassle, ja, som sagt är jag sjukt pepp på att dra mig på en konsert/festival överhuvudtaget nu.
måste va bland de bästa man kan göra, stå och hoppa galen framför en scen som en jäkla groupie och skriker efter nån i bandet och gråter och sjunger och ja, gud va bra det är. shit va fjantig man känner sig, som en tio åring som är kär i vilken kändis snubbe som helst.
på tal om kändisar, de är ett mysterium. en helt vanlig människa som fått lite uppmärksamhet pga av att den gjort något bra, eller dåligt. som får folk att får upp ögonen för en. rätt otroligt, lite små töntigt, men sjukt häftigt ändå.
tänk att ha en massa fans efter sig som tycker om en för att jag gjort eller gör något bra, eller de kan ju va bara att man är snygg eller vad som helst. herregud vilken patetisk värld vi lever i egentligen ;P men ah, de är väll bättre än om allt vore svartvitt och jesus va den som betydde mest för oss och gud va den jag vände mig till när jag fått fel grädde på moset.

Tänk om man skulle levt i en fantasi värld. va lätt allt hade vatt. man kunde köpa lycka, och hat fanns inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0