jag gillar förmodligen inte dig heller

 


Today I testade lite olika kläder jag hade liggande i garderoben.
blandannat denhär tjusiga rödvit rutiga klänningen som jag köpte i en tattig affär i Stockholm sommaren 07.
And a blue kort tubtopp/korsett model blablabla.(som du ser på andra bilden x)  på HM i göteborg också förra sommaren. den är jäkligt snygg faktiskt, tycker jag. borde börja använda den igen. även om bilden blev rätt kass, jag ser en aning icke bra ut på den. men that's life.

men herregud ja. jag märker att jag börjat lägga till lite engelska ord i mina meningar och sms etc. 
kanske inte överdrivet mycket nu. men jag stör mig på att faktiskt. de låter rätt lökigt om man får säga så.

snipp snapp snut så va denna modevisningen slut x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0