Float


I WANT MONEY; I WANT EVERYTHING! nästan.
blir galen,.
jag måste ner till malmöfestivalen den 21 augusti när flogging molly spelar! 
 några problem bara.. skolan börjar den 20onde och 19 befinner jag mig i malmö för att se dropkick. surt att dom itne spelar samma dag eller iallfall innan skolan börjat. sen den 22e drar jag till rassle. herregud. så mycket på en gång plus att jag är urpank. eller jag har pengar, men om jag ska ränka till vad jag ska ha allt till så är dom redan slut.
malmöfestivalen = tåg tur&retur ca 200kr. och om jag då skulle ner på torsdagen med är de 400 kronor, sedan rassle som jag räknat 500 kronor till, för där vill jag köpa skivor. sen för augustibidraget måste jag har minst 300 till wämörocken, och så sätta undan 500 till tatuering.
nu hoppar jag dehär med Emmaboda, betyder gatans lag och perkele.. tråkigt som fasen. men de känns som så jäkla mycket kommer på en gång nu. jag blir helt pantad i kolan!
men ska se att allt fixar sig. om jag bara prioriterar rätt så faller nog allt på plats.

Dessutom vore de inte fel med flogging mollys nya skiva. men de har jag inte heller råd med..

men där har vi poängen : MINA PENGAR RÄCKER INTE TILL ATT LEVA!
slutsats: alltså behöver jag ett jobb....

de börjar dra sig mot skolan, nu är jag rätt pepp faktiskt. även om jag knappt känner en kotte och är skitnervös att jag inte ska få några vänner och inte passa in och allt va det är.

nått positivt är iallafall att jag är himla nöjd med min myspace profil . HAHA. men känner att när man tryckt in på mig och musiken dra igång, hela profilen hänger ihop och ger ett sånt fint intryck på min profil. på nått vis ;)




Nu sitter jag och rensar datan, märkt att msn och internet stängts ner och vatt helt segt och cp senaste dagarna. sen komemr de upp sånnahär varning - låg minne blablabla..  så nu tog jag mig i kragen och ska radera så mycket som jag känner att jag itne vill behålla.. ehe, kan bli svårt. jäkla dotorer nu för tiden som inte har någon plats på sig.


♣  / Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0