Bastards United


Ändrade planer-  Det blir inget Emmaboda.
tråkigt som fasen egentligen, hade vatt skitkul. även om jag gillar 2 av alla band som ska dit. Men jag har inte råd, känner mig helt patetisk. Men skolan börjar snart och de är för detta barnbidraget jag måste ta och förnya garderoben lite plus ett par nya skor. Herregud va sommarlovet gått snabbt och det är bara 4 och en halv vecka ungefär till skolan drar igång.
Jag har även bestämt att jag ska spara minst 100 kronor varje månad från studiebidraget så jag har pengar till både tatuering och när de händer något kul. som tex en festival.
Också så kommer en liten del av augustibidraget att går till Wämörocken, och för er som inte vet är det en endagsfestival i Wämöparken i Karlskrona den 20 september. dit kommer blandannat Exploited, ja du läste rätt! EXPLOITED KOMMER TILL LILLA KARLSKRONA; AV ALLA STÄLLEN I HELA SVERIGE! DE MÅ JAG SÄGA TUFFT. Men också så kommer Sinner Since Birth, dom har dock inte så långt att åka, från karlskrona city och ungefär 5 hållplatser ut till Wämöparken. Och de ska bli jäkligt kul att se, då också andra gången jag ser dom. för ungefär 4 veckor innan kommer jag att se dom på Rasslepunkrock festivalen i Emmboda :D HELL YEAH! 
..och så kommer Katastrof, ett punk band från stockholm som är väldigt bra enligt min åsikt. och Totally 13, ett till karlskrona band.  Och mer kan du läsa på www.carlskronacruisingclub.se/ 


♣  Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0