Rumble Rock

image21

Jag ska köpa mej en pittbull när ja flytta hemifrån, dom är så jäkla fina och tänk en söt liten varm hund i knät när du sitter där kanske ensam, eller med nån annan i knät, va vet jag. men mysigt iallafall. sen så vill ju antagligen pittbull gå ut och gå ganska ofta, pittbull behöver ju göra sina behov precis som alla andra, och gärna inte inne. Och de är ju skitbra, i alla väder. Om man inte orka träna, alla träning är ju bra, för man måste ju gå ut och gå med pittbull. :)

jag har suttit framför datorn hela lite merän 4a timmar idag, och jobbar bara med So. ja kan ju inte säga att de går framåt, eller egenltigen. Ja tycker detta är intressant och inte speciellt svårt, men de svåra är att de är så jäkla mycke fakta och ca 70 sidor. ja vet inte va ja ska ha me. ja har max 15 frågor klara..
Matte behöver jag oxå jobba klart med, eftersom ja inte orkade igår. plus att ja borde rätta de vi fick tillbaka idag oxå. :/  
No skulle ja oxå behöva, för de känns jäkligt stressigt i skolan.. och Lacki ville gärna vi skulle ta hem och jobba, men ja hinner fasen inte med att leva som de är! idag hoppade ja över träningen, bara för att ja visste att ja inte skulle orka sätta mej me detta ikväll när ja kom hem. och ja hade då inte hunnit så här långt ja kommit nu, alltså inte gjort nånting alls typ. Och ja kommer defenitivt inte blir klar me detta idag, även om ja skulle behöva. men de känns som om de inte går.

Jag hade även tänkt ringa Greven, och vandrahemmet i Göteborg, men de har ja helt glömt bort. och ja kommer säkert bara skjuta på att hela tiden.. suck.

Övrigt:
jag behöver pengar
min nagel har gått av konstigt, och ja hatar de
jag behöver svarta strumpbyxor, nu!
jag har sjukt ont i huvvet ( kan va för att jag sovit för lite dom senaste nätterna)
jag har vatt ovanligt sur och annorlunda nu efter lovet, i skolan 
jag har börjat få dålig hy :(
de är stökigt på mitt rum, hela tiden
sist men inte minst, jag tycker de är himla gott med frukost :)

Puss&kram♣




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0