Hello Blogg.se

image1

God Afton.

Efter en slitsam dag på stan med min vän Malin, vi två runtspringandes letande efter sommarjobb, fick ja för mej att skapa en blogg. Så nu sitter ja här, lyssnar på Evalottan och undrar hur ja ska börja livet på min blogg.
Jag kan ju börja lite positivt att ja vatt på ganska bra humör idag och igår, ja har tänk på mej själv. Jag har frågat mej själv och svarat mej själv, och de va nått bra gjort av mej. Och de känns som livet kommer gå lättare nu, och de är ju bra =)
Sportlov, har vi nu ja. de är väll kanske därför ja kommit på mej själv och vatt glad över mina egna beslut, för att man kan va hemma och har tid att leva och tänka på va man vill/inte vill. Kommer säkert tappa minen när skolan dra igång igen nästa vecka. Men nej, så ska vi inte tänka. Vi ska tänka positivt!
och sen äre ju faktiskt bara 64 skoldagar kva till sommarlovet, de är ju världsklass :D
men nu ska ja kolla runt va man me kan göra på blogg.se

Ciao!

PS

Att överge Rockabillyn är som för en muslim att avsäga sig sin tro.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0