20:57


hello bloggen.

Torsdag, vaknade vid 11 tiden. log och drog mej en stund men sen tyckte ja att ja skulle ta tag i dehär och snabba på lite. Skulle till Felicia i stan, men hon sov hoss adam och va inte klar förrens om 2 timmar..
jaja, vi möttes vid halv 3 tiden iaf. kul att träffa henne, de händer inte så ofta :(
men när vi väl träffas tycker ja de känns som om vi sågs igår, har alltid lika kul :)

                

Just nu sitter ja här och lyssna på Eva Eastwood igen, hon är helt underbar.
hon har en otroligt fin röst och ja älska de där svängiga 60's! perfect match ;)

En ny stil i stan.
för övrigt har ja bättrat på min stil lite. ja hade rött läppstift på mej offentligt idag, woho. De börja ta sej för lilla Emma. Ett problem ja har är att ja inte har några pengar, och alltså kan ja inte köpa alla kläder ja vill ha.
Pengar gör en lycklig, de är sant. Inte är man ju lycklig om man inte har allt de där man vill ha!

Nu hade ja tänkt att göra lite reklam för marabou också. ja smakade den marabou mjölkchoklad med diam idag, ja har inte en aning om den hängt med länge. men god va den iaf, testa! :)

Imorgon äre fredag, Imorgon äre fredag, Imorgon äre fredag.
ja, alltså betyder att jag och syster ska tatuera oss  :)
och fredagar gillar vi ju för övrigt, så de kan ju knappt bli bättre.

Övrigt:
jag kan inte med blogg.se!
men ja gör så gott ja kan, och försöker lära mej. men ja orka inte läsa.
jag fryser, fastän ja sitter här i min marinblåa morgonrock.
jag borde svara på filips sms nu, annars tror han väll ja är sur :P
jag borde ringa Greven och kolla när ja ska jobba nästa gång.
jag borde ta tag i de här med Dropkick och boka biljetter!
jag borde ta tag i mitt liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0