hej Svartinemma

för att övergå till seriös, så. ja är det bara jag som tycker att blondinbella är skitsöt?
nej antagligen inte, men jag vill då säga att jag ska utveckla min blogg, på alla möjliga sätta och bli den nya Svartinemma, hot or not listor, och ja, dedär ni vet. varje vecka, och då vill jag säga att jag vet vad det är som är inne just denhär veckan!
okej. har jag berättat att jag köpte nya skor igår? nej det har jag nog inte. 
men det va ett par svarta små söta kina skor som dom kallas, i fint sammets tyg. och så va det även en söt liten klack på den, om man nu kan uttrycka sig så. större sula där bak helt enkelt, om jag ska va exakt.
jag vet inte hur länge jag velat ha dom skorna, ja det vatt väll en vecka eller 2. men sen nu en dag i veckan då jag hade en halvtimmes dötid tänkte jag att jag går in på HM en runda. visserligen brukar jag inte visstas åt det hållet i vanliga fall, men jag fick ett impuls ryck. och tur var väll det!  och rea också. snacka om ett fynd. endast 79.90.
jag är supernöjd.
bara en tjej som jag kan ha den turen.

glöm inte att alla är perfekta. men jag har även detdär lilla extra. puss på er allihopa där ute i stora världen!



Kommentarer
malinköööö

HAHAHA hoppas du får en lika fin 18årsdag emma:D

2008-12-19 @ 14:56:01
JOHANNA

Hon är skitsöt, mycket för att hon är så glad hela tiden. SMITTSAMT ! :D

2008-12-23 @ 00:00:47
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0