GOTT NYTT HÖHÖHHÖ aghain

  

NU SITTER MINA BRYDAR PÅ BUSSEN och varför inte få bjuda på sig själv på nyårsafton, och den sista dagen på året.
jag tycker det är dööööööööööh tråkigt att man inte kan ladda upp redigerade bilder, eller visserligen inte jag. ah och då menar jag sånna som kommer från paint. HAHA nej jag sätter inte mustasch på mig själv, och rita inte dit ansikten. men jag som är tjejen som överlever utan krångliga photoshop, tycker det är skitsvårt och jag bara orkar inte. så redigerar jag mina bilder i microsoft word, WOHO. ja jag lever fortfarande på 90 talet. men allvar här, visste ni verkligen att man kunde redigare bilder i microsoft word? ja det är ju en annan fråga. jag tror dessutom jag är nästan ensam om att redigera dom där. så jag bryr mig inte, tycker det går kanon bra. men jag tycker fortfarande och kommer alltid tycka, och kanske är det så. att ja, jag skaffa blandannat blogg för att kunna lägga upp bilder, såklart. men det kan jag ju inte, hur snygg är man på bilderna som är oredigerade tex? jaja. nu skiter vi i detta ämnet. men för er som håller med mig, tycker jag vi ska starta en prostest klubb och så att man kan lägga upp alla möjliga bilder, filer av MPH%%:;ASFL;AS ja, vad alla bilder har för filnamn. ja precis, vilka filnamn som helst ska kunna fungerar. annars tycker jag vi borde börja jobba på utvecklingen en aning.

tack för mig. gott nytt år agaaain and have it nice.


Kommentarer
JOHANNA

Fast du kan ju testa spara som sen --> filtyp sen---> jpeg :D



eller något liknande där nere i rutan :D !!!!!

2009-01-01 @ 22:50:04
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0