godmiddag mina fans!

idag fyller min käre far hela 36 år, jajjeminsann han är då inte äldre. men börjar närma sig 40 och där med maybe, 40 års krisen kommer farandes. men det får vi då inte hoppas, eller det beror ju på om han lyckas komma in i den svägen då han bara vill köpa grejer till sin fina lilla dotter som parfymer, dior väskor, solbrillor och allt såntdär som får vardagen att glittra lite extra. ja då är krisen så välkommen! :)

nej men seriöst, fan va jobbigt att sitta och tänka på att allt jag skriver ska bli skitbra. hoppas jag kan bli den där svartinemma utan att behöva anstränga mig så värst mycket.
idag har även Adam namnsdag, för er som inte visste det. Imon har Eva namnsdag, ja.. för imon är det julafton. så mysigt så!
min julafton kommer på ett ungefär se ut såhär, stiger upp när jag vaknar om det visar sig vara innan klockan nio ungefär, annars så går jag upp gör mig fin. höhöh och sedan åker vi till mina kära farföräldrar och äter lite smaskig frukost, vidare till min morföräldrar, eller mormor och morfar som dom heter i min värld, käka mat kolla kalle, öpnna klappar och myser. ja, händelserik dag egentligen. men jag tycker alla är för jäääävla negativa! åh, hatar julen hit och dit blabla. tråkmånsar!  julen är en underbar tid då man ska sjunga julsånger tillsammans och umgås.

PUSS PÅ JULEN! 
 
men varför inte klämma in en jullåt mitt i allt.  det jag gillar jag älskar när han med trummorna kommer in, ja videon är tagen ur love actually. och han är för ful den där pojken så jag blir helt kär vad söt han är! :) haha ååååh



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0