rape me, kill me



So as you walk out the door
Take care, and always be sure

and all change by tomorrow



4 dagar återstår av sommarlovet och sen drar skolan igång.
igår fick jag reda på att jag kommit in på media och estet är förgånget
vare sig jag vill eller inte så blir de media, jag är nu utskriven från estet.
jag ser rätt olika på saken. allt blev kaos i mitt huvud och de kändes så fel
trots de hade jag media som första val.
dehär är nog ett av dom största valen i mitt liv. fast ändå verkar de inte så jäkla knepigt.  hela livet på mig att gå i skolan om de är de jag vill eller ångra mig, plugga vidare, börja om, plugga nått annat osv.
jag va så inställd på estet och vatt skitnervös hela sommaren, vatt blandade känslor. dels för att jag är så blyg och feg, så känns inet estet nånting för mig. då är media bättre. estet verkar tusen gånger roligare.  hum.
de här gör mig galen.
men nu har alla andra gjort valet åt mig.
PÅ ONSDAG BÖRJAR JAG MEDIAPROGRAMMET FÖRSTA ÅRET PÅ TÖRNSTRÖMSKA: ska samlas 10 i aulan. hah
Emma och jag dra dit, stencoola. sätter oss ner på en bänkrad och plötsligt blir vi små som pysslingar - vi hör hur någon, ropar upp mediaprogrammet och de köret - Emma karlsson, Emma Svensson , är dom här ? (ungefär) och HERREGUD; då ska jag räcka upp handen och svara bra och tydligt att jag är här. kommer känna mig så liten och uttittad. hah, jäkla klent men usch så jobbigt. skönt att jag har emma iallafall så jag slipper va ensam.
de blir nog bra med media ändå. men om de skulle skita sig så går de väll alltid att lösa de på något vis.

YO!                ♣


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0