I make everything look easy


På grund av att jag lyckades få ihop något att skriva om idag va pga av att jag hänge med till sölvesborg idag för att kolla på min bror som spelade turnering, jättekul.. 
kunde sysla med den döda tiden på att titta på en liten pojke i sådär 8 år åldern. hur söt som helst. men inte nog med de, han hade uppvikta blåa jeans ( bara de liksom..) sen så en söt liten tröja där de stog: I MAKE everything look easy. haha, för sött eller hur!? men ja, inte nog med de heller! han hade på sig en grå lite förstor guppkeps/basker på sig, hur vacker som helst ju. en sån liten stilren kille som springer runt där och leker, kunde inte låta bli att le.
Alltså, jag har suttit och funderar ett tag. och när vi va på West coast riot så såg jag en úber söt tjej med en leopard basker. genast önskade jag att jag hade en sådan. 
sen efter någon månad så hittade jag en annan tjej som hade en sån.  FÖRFAN! de får mig att verkligen med vill ha en, leopard försvinner aldrig. dö läckert, men man ska bära upp att rätt, inte för mycket av det goda.
men ja, suttit och leta igenom hela internet och alla kläderssidor jag har, men nej. inte en liten liten glimt av en leopard basker. hur ska det här går?!?!?!?!                 något som gör mig deprimerad är sånthär.
nått man verkligen vill ha, men hittar ingenstans.




tack och hej, önska mig lycka till i mitt letande.
om du vet nån bra sida där dom har de, säg gärna till. svensk gärna hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0