http://open.spotify.com/artist/0CtxX3qIFjSG3MHF9656nx

min första kärlek, nu finns han på spotify med soloalbumet. endast en låt. men jag smälter!
vilken röst. åh har låten på repeat. fy vilken röst jag kan seriöst börja gråta.
och när jag hör nicke borg, backyard babies över huvudtaget tänker jag på Gabbi, min bästa vän som flyttade ifrån mig till göteborg precis innan vi började 9an. jag saknar henne och skriver med jämna mellanrum till henne, men det gör ont i mig att hon inte svara och inte engagera sig i att träffa mig eftersom vi bestämde det sist, och det var hon som stog och skakade och nästan grät för att hon var så glad att se mig. nu verkar det vara annorlunda.

åh ledsen jag blir :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0