blablabla

nu är väl sommarn här antar jag. nu kan man så gott som räkna med fint väder!
jag har badat flera gånger redan, ba älskart!!

fick hem ett paket på posten, yiha min misfits tröja jag vann på tradera. mailat om bet.information då jag inte betalt tröjan. men den kom ändå! gratis är gott.

jag och baby drog ner till Black Magic tattoo på drop in i fredags, för mig blev det denna fantastiska sailor Jerry logga jag velat ha flera år.

det är sån härlig känsla i kroppen, sommar och ingen oro. jag vet att jag ska jobba hela sommaren med undantag för vissa dagar. jag har en fantastisk familj och pojkvän som gör mig så glad. 
det är fullt upp en vecka i juli, vi åker till Stockholm och se iron maiden med familjen, kommer hem och dagen efter ska jag på gyllene tider med mamma och bror. (fick biljett av mamma och pappa) onsdagen den 18 juli åker jag bror, baby och mims till Borgholm och se håkan hellström! (fick biljett av baby)

däremellan klämmer vi in lite bröllop, kalas för bror som blir 18(!), skeppsbrofestivalen i staun och förhoppningsvis en massa sol och glass. trots ständig huvudvärk i detta soliga väder så flyter allting på bra. tack och lov. men det vänder väl säkert snart ;)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0