Fundering

Blir så förbannad på mig själv, att jag alltid börjar grina! 
Även om jag är arg, förbannad, ledsen eller alldeles vansinnig. Så sänker jag mig till nivån "jag är ledsen tyck synd om mig" när jag börjar gråta. Men egentligen är jag så förbannad/arg. Likadant ibland när min babe och jag diskuterar/skäller på varann/stör sig på småsaker, då börjar jag skratta eller liknande. Och därmed tas inte på allvar, trots att jag är fly förbannad och menar på 100% allvar. 

Vad handlar detta om? Det är verkligen något jag behöver bättra mig på, och som jag tycker är jobbigt. 
När det kommer motgångar (som jag trots allt är ganska härdad med) ex, finns inget gott att äta till frukost = jag bryter ut i gråt.

Jag blir så trött för att jag inte orkar med motgångar, trött för att jag börjar gråta ex. Och sånhär har jag varit så länge jag kan komma ihåg, minst 5-7 år tillbaka iallafall. Någon som har en teori om vad detta betyder? ;) 

Blir så trött på mig själv 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0