Måndag, tisdag, onsdag, torsdag...

Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig... Lalalala

Nja lycklig är ett förträffligt ord, men överdriver lite kanske när jag säger att jag är lycklig. Fast det är då inte långt ifrån.

Trots att jag inte bor i min drömvilla, äger inte min drömbil, har inte dom där pengarna, inga barn, inte sådär smal jag vill, äter alldeles för mycket glass nu i sommar, så är jag jäkligt glad ändå!

Jag har fått fortsatt på fritids, som jag bara älskar! Tänkte på det igår. Så härliga och underbara alla ungarna är. Hur glada dom kan få mig att bli!

Min kärlek där hemma som får stå ut med både med bra och dåliga sidor.

Ja jag är så glad nästan varje dag.
Jag kämpar varje dag och påminns varje dag om jobbiga saker, men som sagt så ÄR hoppet det sista som lämnar
Människan! Och jag är glad ändå.
Det kanske tillochmed är första gången jag känner mig såhär glad, och jobbiga/svåra saker inte ta över.

Jag var bara tvungen att skriva av mig.

Undra vad denna dagen har att erbjuda för skoj! Härliga fredag dessutom. Fast kan inte sluta längta lite tills måndag.

Tjingeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0