uppdatering siffror

START
BMI 34.0
Fettprocent 47,5%
Fatmass 45,0 kg
 
13/2-13
BMI 29.0
Fettprocent 40,7%
Fatmass 32,9 kg
 
23/4
BMI 27.5
Fettprocent 37,1 %
Fatmass 28.5 kg
 
på torsdag tänkte jag ta och väga mig igen, dock utan förhoppningar då jag tycker jag börjat slarva och fuska endel. mest när jag är ute och jobbar det blir bröd till mellanmål och potatis till middag. men hemma fuskar jag aldrig med maten!
 
enligt bmi har jag 6,3 kilo till att gå ner för att bli klassad som "normalviktig" jag har tänk mig minst 6 kilo till, men helst 10 till då jag är på min "dröm" eller ideal vikt så att säga. ;) lätt att säga dock, jag vet inte hur jag ser ut eller känner mig om jag går ner 10 kilo till. men förhoppningsvis känner jag mig skitsnygg! hehe. det som jag vill ha bort är magen, det andra känner jag mig ganska okej i om jag ska vara ärlig. men någonting ska man väl alltid ha att tycka illa om.
tog fram måttbandet såhär på morgonen.
på en och en halv månad, 
- 3 cm runt midjan,
- 3 cm runt höften (mage)
- 2 cm runt låret.

Sedan februari, alltså 3 månader
- 4 cm runt höft (mage)
- 9 cm midjan
- 4 cm runt lår
överarm går sakta men säkert mot smalare, men bara ca 1 cm från februari. totalt 7-8 cm runt överarmen.
 
 
 
hey ho lets go!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0