färgbomb

min sista hårfärg är slut och jag bara går och väntar på att håret ska se ut som skräp.. när den försvunnit efter x antal tvättar vill säga. jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra med mitt hår. vilken färg jag vill ha. det lutar åt lila eller orange. hade oranget i sommras så vet att jag trivs i det, lila är ju skitsnygg men frågan är om jag trivs i det som sagt och hur länge jag vill ha det.. funderade även på att göra det enkelt, dvs köpa blekmedel och röd färg på maxi typ så jag kan ha det blont och rött? eller givetvis blont och svart?... det blir ju lite dyrare att skicka efter hårfärg hela tiden. och det går ju ur snabbt..

behöver några kloka råd ifrån er.


Kommentarer
johannadalinda

Du klär ju kanoners i alla dessa utstickande färger, men rött är ju så jävla snyggt! En riktigt, riktigt röd!

Svar: hm.. jag är ju inget jätte fan utav rött (för jag tycker sällan det är snyggt) det ska ju vara riktigt riktigt rött isåfall men det lyckas jag nog aldrig få. då äre sån toning som jag har nu isåfall.. fast jag är mer inne på någon annan färg ;)
Emma Marie Karlsson

2013-01-14 @ 13:47:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0