torsdag

hittade en volvo amazon på blocket för bara 9 000 :- den vill jag ha......

jag är jättejättesugen på att köpa ett par bowlingskor, ni vet röda och blåa. men hittar inte det någonstans. hittar bara fula :( åååh vill verkligen ha det! om ni hittar det någonstans. säg till mig :)

idag hade vi bara en timmes lektion, rätt meningslöst. men fick lite gjort iallfall.
känns som det varit en lång dag, och ännu är den inte slut...

sprang upp på stan en runda innan och storhandlade haha tycker jag. blev ett par kalasfina pyjamasbyxor och lite underkläder (som ni dock inte får någon bild på) hhehe. och sen en liten söt present till min baby till helgen.
ja för er som inte vet så har vi 2 år på måndag och ska fira det i helgen med bio, god mat och en jäkla massa mys!

 



haha en gaaanska smutsig spegel. vad mesig jag ser ut, inte ett dugg cool :(
vänta bara tills den 3 december, om 16 dagar pryder jag min vänsterarm med en massa bläck.
grrrrrrrrrrrrrrrr. och sen blir det händerna och halsen, bröstet och ansiktet. helst plötsligt blir jag ganska cool.


Kommentarer
Millan

bowlingskor kan du hitta på second hand eller varför inte gå och fråga bowlinghallen om de har ett par gamla slitna eller ett par till salu? Jag fick tag i ett par gamla som dom ändå skulle slänga där för en hundring. Passade bra då jag inte kunde hitta lätta och bekväma sommarskor i min storlek (rosa med blommor och glitter från barnavdelningen är inte min grej så ...)

2010-11-18 @ 22:25:26
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0