rebell

mötte min lärare på vägen hem och det slutade med att hon sa "du behöver inte komma imon, eftersom du är klar med allting, vi tar betygsamtal på tisdag så får du ledigt imon"
Nice. så jag är ledig imon!

frågan är bara vad man ska göra hela dagen... är fika och pratsugen men ingen tycks vara det nu för tiden.
nej vet inte vart tiden tar vägen eller vad som händer. känner mig ganska ensam faktiskt, har ingen direkt att vända mig till.. en anledning till att jag vill flytta, skapa nya kontakter (hur jag nu ska lyckas med det...)
men jag känner mig inte hemma här.
den tiden som borde vatt roligast i mitt liv är snart över och jag har aldrig i hela mitt liv haft kul (haha) nej men typ. 
 
jag är den som varit tonåring, druckit alkohol och smakat snus etc. men jag har aldrig varit inne i det fjortisstadiet då man smygrökte bakom skolan och drack öl för att bli full. och den kommer jag aldrig att bli. jag dricker (sällan och lite) för att jag inte vill tappa kontrollen över mig, men det kan hända men då ska jag vara bra kompis med umgänget runt om kring, veta att jag ta mig hem oskadd och somna gott i min säng sedan.

jag har aldrig provat knark eller någon slags drog, haha ja det kan tyckas låta konstigt eftersom alla har väl det nu...
och med tanke på att jag bara för något år sedan var ganska självmordsbenägen så borde jag testat, jag borde gjort det. men har inte den stoltheten att göra det. och ingen vrede, att skada mig själv (som jag hade innan) jag känner mig starkare än alla runt om kring mig som har testat. jag bry mig inte om vad folk tycker om det, för jag vet att jag är coolare som inte har testat.

jag är en rebell, men en ganska feg sådan. jag är rädd för att göra fel, rädd för att inte vara accepterad. men endå tycks jag vara en ganska cool tjej. och jag hoppas och önskade jag kunde vara en bra förebild för alla yngre människor.

oj vad detta blev ett lustigt inlägg, jag tänkte liksom inte. bara skrev. men nu ska jag och träna, sen blir det pizza till robinson! HEJ



Kommentarer
Emelie

Jag är inte heller den som dricker mycket eller ofta! Jag är också rädd för att tappa kontrollen osv. Så jag vet precis vad du menar :) Tänk om alla skulle göra som oss, vad lugnt och skönt det skulle vara haha :)

2010-11-25 @ 21:42:49
URL: http://emelietown.blogspot.com
Älvan

åh vad roligt att du lämnade från dig kommentar, jösses det hade jag inte ens tänkt på!! jag är rätt säker på att fler än du som också undrar samma sak alltså dte om mina tatueringar:) tacktack, kul att du kommenterae! kommer också följa dig!



Lovar dig att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera ;)

2010-11-26 @ 09:07:10
URL: http://aelvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0