my boys

Ola Rapace, Petter och Nicke Borg...
tre av mina favoritkillar, som på senaste blivit mycket intressanta för media.
jovisst är det mycket roligt, men tråkigt eftersom så många andra fått upp ögonen för dom.
...jag vill ju ha dom för mig själv!

Nicke borg ska vara med i melodifestivalen... kommer säkert bli en folkkär artist och woops så är alla efter honom..
Petter, som vi ser varje lördag i så mycket bättre har också redan fått ett flertal efter sig, det har jag märkt efter att sökt runt och läst. folk skriver att dom nu har fått upp ögonen för honom och att han är ju ett geni! men ja det är klart?? det är därför jag gillar honom ju,... suck.
och Ola Rapace, som förövrigt var i hellenius hörna igår, det missade ni väl inte!!!?
han är också ganska intressant för media nu, eftersom noomi blivit ganska stor genom män som hatar kvinnor och att hon nu är i skilsmässa och ska flytta utomlands så syns det nu i media ganska ofta. därmed är Ola singel och lär få alla efter sig.. jag menar hur galet sexig är han inte!? grr..

synd för mig bara. ännu mindre chans till att få någon av dessa på kroken.

   
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0