MVG

jag är inte den som får mvg. jag är inte värd ett mvg.
trodde aldrig i mitt liv att jag någonsin skulle få ett mvg.
men fick precis det i textil. och tack och lov att det var i ett ämne som jag älskar
och som är ett av mina intressen.
visserligen borde alla ha mvg i textil, för hur svårt är det kan man tycka?...
ja så säger väl alla om matte och engelska också.. som kan det då.
men textil är väl min grej.
jag är inte särskilt bra i skolan, inte på någonting. jag har i stort sett bara g, några ig och sen vg i bild, stresshantering och sånt annat praktiskt. ja jag är ingen teoretiker. men jag gillar inte teori så det är okej för mig.
det tråkiga är bara att man är värld mer i samhället idag om man är bra på det teoretiska.
men utan oss praktiska människor hade världen stått still.


Kommentarer
Älvan

gratulerar! det är värt att firas!:)

2010-11-30 @ 12:26:10
URL: http://aelvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0