let's twist again

tanken är att jag ska göra en fotobok. men inte vilken fotobok som helst.
detta känns lite självupptaget, men jag ska iallfall göra en fotobok om mig själv, mina intressen
och mina favoritsaker, det jag gillar helt enkelt.
i bilder måste jag väl säga att detta är mina intressen, hyllremsan ska symbolisera
att jag gillar det gamla, att inreda med 50-60 tals detaljer.
symasiken och sylådan symboliserar givetvis ett av mina intressen. pyssla och sy om grejer.
och inte nog med det så är självklart musik ett av det störta intresset jag har. det är på grund utav
musiken jag är den jag är. det är musiken och mina intressen som gör mig till den jag är.
dessa är 3 av alla fina tavlor jag har, som jag älskar. som pryder mitt rum. jag byter ut tavlorna ibland.
jag känner en speciell kärlek till dessa tavlor. speciellt den sista, murphys pub tavla. den gröna.
den känns lite irländsk, dropkick murphys eftersom det står murphys. och bilen.. oj oj jag gillar jätte mycket!
har massvis med fler bilder men ni kanske inte vill se... haha och jag är ingen mästerfotograf! kameran är skolans för jag tycks tydligen inte ha någon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0