känns som söndag

Hade en mycket trevlig dag igår! :)

idag har jag tränat, kom hem vid ett, tog mig en dusch och satte mig med körkortsteori.. i hela 2 timmar satt jag med det, och fyfan säger jag! första delprovet jag gjorde var lätt, hade endast tre fel. men andra blev jag underkänd på, det handlade om oljan i bilen och en massa shit. inte alls vad jag övat på instuderingsfrågorna..
jag förstår inte en del grejer och om jag har rätt så kommer detta ta en tid för mig med teorin, för jag tycker den är helt cp en del av att. så nu är jag inte så pepp på livet längre haha :( köra kan jag, men teorin kan slänga sig i väggen.........

baaah. vet inte om jag ska med ner ikväll igen och köra en indoor walking pass, just nu känner jag inte för det. vill krypa ner i soffan och kolla film, äta något gott... hehe
imon blire träning igen iallfall och sen var väl lovet typ slut, vet inte vad som händer på fredag förutom att jag ska på någon liten porslinsmässa med farmor på förmiddagen, lördagkväll blir det mys med malin och julia. och träning givetvis hela helgen, annars lär det bli för mycket dö tid.

sjukt tråkigt väder är det också! men endast en månad kva till den 3e december!!!! fattar inte att det är november alltså.. var ju augusti nyss.. ja kanske skulle man baka lussekatter. MMM :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0