glad

hade en mycket trevlig lördagkväll med massor av fina människor. gårkvällens film SAW på bio var också mycket.. trevlig. nu sitter jag i min säng, inburrad i mitt nya fluffiga duntäcker (känns som att sväva på moln) lyssnar på Millencolin som får mig att bara vilja hoppa runt och dansa (trots att jag inte kan dansa) och jag glädjs så av vilken fin dag det varit idag, bakpotatis och negerbollar med mina fina tjejer Carro och Malin :) tror att min tur har vänt, jag mår så bra!

plus att jag träffade Julia på körskolan imorse, det glädjer mig, små fina vänner som dyker upp när jag minst anars det. och inte nog med det gick körlektionen kanon idag!

därför får ni en gammal bild på mig, oj smal jag var... hehe men så fula ögonbryn och ful sminkad haha.. det var nog på den tiden när jag inte använde mascara heller. mohhaha det kan ni skratta åt om ni vill



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0