en bok om mig

Till Emelie - http://emelietown.blogspot.com/
jag förstår inte hur man kommentera på din blogg...
har försökt och tänkt svara men man är tvungen att välja AIM, Google-konto eller liknande och jag vet inte om det är jag som är dum men hur jag än försöker så går det inte?

du kanske kan förklara hur jag kan göra för hade gärna velat kunna kommentera :) då får du svaret på kommentaren som du lämnade ifrån dig. :)



jo jag är ju ledig från skolan idag. skönt! men det blev skolarbete för det, ligger lite efter i medieproduktionen,
och det jag gjorde är faktiskt något roligt. jag håller på att göra en fotobok om mig själv, med bilder på mig, vad jag gillar och lite favoritrecept, lite bilder på min sy maskin, tatueringar och mina prylar, inredning etc.

   

på de tomma platserna kommer jag skriva, på första bilden berätta vem jag är.
på andra bilden kommer min favorit godsaker, eller recept på dessa saker sitta.
den 3e bilden förestället min symaskin och min sylåda. kommer så lite vad jag tycker om att sy...
och givetvis mina favoritskivor. lite sådant.

känner mig lite egotrippad som gör en bok om mig själv. men det var min lärares ideé faktiskt. jag hade svårt att komma igång och är kass på det mesta om jag får säga det själv. så hon sa att hon ville helt enkelt veta vem jag var och så :) roligt att faktiskt någon kan intressera sig av vem man är.

för hon har förstått att jag är sårbar, blyg och inte sätter mig själv i första rummet. är inte så självgod, snarare tvärtom jag underskatta mig själv.


Kommentarer
Emelie

Nu kan man kommentera! Hade en dum inställning som bråkade, men nu är det fixat :)

2010-11-26 @ 15:28:57
URL: http://emelietown.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0