tisdag

morsning korsning alla monster diggare.

fin början på ett ja, ovetandes kommande inlägg. alltså jag vet inte vad det ska handla om idag.
var ledig igår och idag från jobbet, skönt! det behövs. har tillbringat 2 nätter hon min käraste och badat i poolen, det var skönt.

vi fick lägenheten i söndags, men eftersom jag tillbringat tiden ungefär 3 mil bort hos min käraste dvs så har jag inte hälsat på ännu. men ikväll blir det en sväng in och forsätter göra iordning lite. lägger golv (svart och vit rutigt i hallen) kommer bli assnyggt! och måla väggarna och taken vita tror jag, iallfall i mitt rum. det ska bli spännande.

den 10e juli ska vi absoluta vara utkörda från huset för då kommer pensionärsfirman och städa vårt hus inför det kommande ägarna!

kom just på att jag även införskaffat mig en till burk att ha i min fina samling i mitt kommande underbara vackra rum, en burk/skål med lock, i form av en prinsesstårta. ♥

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0