röj

jobb jobb, jag jobbar onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag denna veckan. rätt skönt ändå, är bara mellan halv 9 och halv 12 så jag tycker det är perfekt. dagarna då jag inte har något planerat åker jag hem och sover 2-3 timmar. haha... idag träffade jag Carro vid 4 tiden men han förståss hem och sova 2 timmar innan dess. det var mycket trevligt vi träffas inte så ofta längre.. hon är en mycket fin vän!

jag har även packat två stora lådor idag inför flytten. får lägenheten nästa måndag. flytta in en vecka efter det kanske, ska lägga lite golv och målar om.. så det enda jag har kva på mitt rum nu är det nödvändigaste, haha nej inte nödvändigaste kanske när jag tänker efter med tanke på att jag inte stoppade ner min svarta stora badanka! men mina ljudböcker jag lyssnar på varje kväll, 4 cdskivor.. ja det är ungefär det jag har kva. plus alla mina nagellack!

synd bara det är så dammigt.. haha nu sitter jag här och nyser. jag märker det på en gång när det kommer lite damm och jag är där och härjar, nyser stup i kvarten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0